Pronájmem zajišťujeme provizorní označení staveb a jiných dopravních omezení

Zajistíme potřebná povolení a místo označíme s ohledem na maximální bezpečnost (stavebníků i ostatních účastníků silničního provozu) na stavbě nebo vaší kulturní akci.

Pronájem dopravního značení | BS MORAVA spol. s r.o.
Pronájem

Pronájem dopravního značení s kompletním servisem

Nabízíme krátkodobý i dlouhodobý pronájem přenosného dopravního značení a zařízení. Máme pro vás vybavení pro dočasné účely. V naší nabídce najdete dopravní značky, výstražné systémy a další bezpečnostní prvky.

V rámci pronájmu se postaráme o potřebná povolení, následnou montáž, servis i demontáž značení. Provádíme pravidelné kontroly a v případě poškození vinou dopravní nehody jej vyměníme bez dodatečných nákladů pro vás.

Máme za sebou třicet let zkušeností a podíleli jsme se na významných strategických stavbách v Brně, Brně-venkově, na jižní Moravě, ve Zlínském, Olomouckém, Moravskoslezském a Ústeckém kraji.

Zajišťujeme velké i malé stavby, kulturní akce, ale i drobná omezení pro soukromníky.

Produkty

Jaké zařízení najdete v naší půjčovně

  • Přenosné dopravní značky včetně podstavce a sloupku
  • Zábrany, ploty a jiná dopravní zařízení
  • Signalizační osvětlení
  • Mobilní semaforové soupravy včetně akumulátoru
  • Světelné systémy
  • Zábrany a plastové přenosné ploty
  • Kužely
  • Přechodové lávky
  • Pojízdné uzavírkové tabule s asistencí
  • Stavební oplocení
  • Svislé dopravní značení
  • Svodidla
  • Vodorovné dopravní značení
  • A mnoho dalšího dle vašeho přání

Při uzavření dohody o pronájmu od vás budeme potřebovat řešení dopravní situace včetně platného dokladu o stanovení dopravního značení, které vydává místně příslušný odbor dopravy. Součástí dokladů je také souhlasné stanovisko Policie ČR a souhlas se zvláštním užíváním komunikace.

Nabízíme také prodej dopravního značení.

Realizace

Postup realizace

NEZBYTNÉ PODKLADY A SOUČINNOST:
  • Písemní objednávka.
  • Situační plán.
  • Plná moc k zastupování při jednání s úřady (postačí v elektronické podobě).
  • Technické podmínky se správcem či vlastníkem komunikace (Brněnské komunikace pro Brno, SÚS pro silnice II. a III. třídy), případně zaplacení kauce (Brno).
  • Formulář pro přihlášení k místnímu poplatku.
  • Úhrada místního poplatku za zábor komunikace.
  • Výkopové práce přesahující plochu 40m2 musí být zařazeny v Harmonogramu výkopových prací pro město Brno, zpracovaném OI MMB.

Postup a termíny z naší strany:

1. Poptávka

Kontakt je možný telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím webového formuláře.

2. Zpracování cenové nabídky

Nabízíme slevy pro stálé zákazníky a dlouhodobé akce (nad 14 dní).
Možnost individuálních cenových podmínek.

3. Objednávka

Akceptujeme pouze písemnou objednávku.
Elektronická forma je dostačující.

4. Dodání podkladů

Pro vypracování projektové dokumentace požadujeme:
- situační výkresy,
- předběžné termíny realizace,
- informace o záboru pro techniku,
- popis požadované technologie,
- součinnost: zajištění smlouvy se správcem komunikace, složení kauce.

5. Zpracování projektu

Standardní termín zpracování je do 5 dnů u běžných zakázek.
U rozsáhlejších projektů stanovujeme individuální termíny.

6. Schválení projektu

Doba schválení může trvat až 3 měsíce v závislosti na zákonných lhůtách.

7. Sjednání termínu realizace

Termín si upřesníme na základě souhlasu se ZUK.
Ideální je potvrdit termín alespoň den předem.
Zadání úkolu technikům.
Předání kontaktů.

8. Osazení, instalace

Instalace probíhá dle odsouhlaseného projektu.
Realizaci provádějí odborní pracovníci, vlastní odvoz není možný.
Ručíme za správné osazení značení dle TP (Technické podmínky).

9. Servis a výměna akumulátorů

Provádíme pravidelnou kontrolu a údržbu dopravního značení.
V případě poškození dopravního značení zajistíme okamžitou výměnu.
Výměna baterií:
- výstražná světla – 1× měsíčně,
- semafory a postupová světla – 1× týdně.
Při poruše okamžitá výměna (nonstop 24/7 servis).

10. Sjednání termínu demontáže

Požadujeme písemné sdělení termínu odstranění dopravního značení.
V případě neoznámení ukončení stavby hrozí zbytečné náklady za pronajaté značení.

11. Fakturace

Fakturace probíhá zpravidla měsíčně nebo po ukončení zakázky.
Splatnost faktur je standardně 14 dní.

V případě potřeby jsme Vám samozřejmě k dispozici na telefonu, neváhejte se na nás obrátit.

Potřebujete koupit či pronajmout dopravní značení?

Jsme tu pro vás!
Zavolejte nám a rádi vám pomůžeme s vašimi požadavky

547 242 042
Služby

Další služby

Prodej dopravního značení | BS MORAVA spol. s r.o.

Prodej dopravního značení

Vyberte si ze široké nabídky trvalého dopravního značení, zařízení a doplňků včetně informativních značek, signalizace nebo dopravních zrcadel. Zajistěte plynulou bezpečnost provozu.

Vodorovné dopravní značení

Vodorovné dopravní značení

Zajistíme realizaci i obnovu trvalého nebo přechodného vodorovného dopravního značení, včetně vyznačení jízdních směrů, podélných čar, šipek, stání, zastávek apod. Zefektivněte dopravu a orientaci.

Kontakt

Kontaktujte nás pro návrh řešení na míru

Rádi pro vás vyřídíme nezbytná povolení od orgánů správy a bezpečnosti. Součástí našich služeb je osazení, údržba a demontáž. Za správné značení ručíme! V případě poškození v důsledku dopravní nehody, vandalismu nebo krádeže jej vyměníme bez dalších nákladů.

Děkujeme! Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Jejda! Něco se pokazilo. Zkuste prosím zprávu odeslat znovu.